مقالاتی درباره یادگیری زبان آلمانی

زبان هنر زبان مشترک میان هم انسان ها است

يكشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۵۴ ق.ظ

معاون سیاسی فرمانداری پاکدشت گفت: زبان هنر زبان مشترک میان همۀ انسان ها است و پاکدشت دارای ظرفیت های فرهنگی بسیار می‌باشد.

زبان هنر زبان مشترک میان هم انسان ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از پاکدشت، حسین شیرازی معاون سیاسی-انتظامی فرمانداری شهرستان پاکدشت، در بازدید از روند فعالیت های جشنوارۀ استانی تئاتر لبخند اظهارداشت: زبان هنر زبان مشترک میان همۀ انسان هاست.

وی در ادامه افزود: پاکدشت دارای ظرفیت های فرهنگی بسیار بوده و در این رابطه به حضور اقوام مختلف در این شهرستان می توان اشاره داشت که سال گذشته هفتۀ فرهنگی شهرستان پاکدشت با ابلاغ استانداری برگزار شد.

شیرازی برگزاری جشنوارۀ استانی تئاتر لبخند را نخستین گام پیشنهادی ادارۀ فرهنگ و ارشاد این شهرستان دانست و گفت: 84 اثر از سطح استان تهران به این دبیرخانه رسیده ومورد بازبینی قرار گرفت که نهایتاً دوازده اثر در قالب طنز در این جشنواره به روی صحنه خواهد رفت.

معاون سیاسی-انتظامی فرمانداری پاکدشت، درباره حضور یک اثر افغانستانی در این جشنواره بیان داشت: با نظر هیئت داوران در بخش اتباع این اثر به روی صحنه خواهد رفت، همۀ ملت ها با گویش های مختلف در کنار هم هستند و زبان هنر، زبان مشترک میان همۀ انسان هاست.

وی با اشاره به این امر که هنر در زمان جنگ تحمیلی عراق به ایران و دفاع مقدس رزمندگان و مردم را آماده نگه میداشت تصریح کرد: امروز نیز فیلم های سینمائی، تئاترها، کتاب هایی که در حوزۀ دفاع مقدس منتشر می شود، وجوه مختلف دفاع مقدس، از جمله ایثار، مقاومت و از خود گذشتگی را به نمایش می گذارد.

شیرازی با تأکید بر این امر که اگر هنر در خدمت کمال و انسانیت قرار بگیرد، می تواند در رشد جامعه مؤثر باشد، خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین محورهای انتخاب عنوان لبخند برای این جشنواره این بود که مردم مشکلات خود را در آئینۀ هنری که هنرمندان ما آن را با لبخند آمیخته اند، ببینند و به آن فکر کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

  • sahar62 heidari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی