مقالاتی درباره یادگیری زبان آلمانی

معرفی دوره های آموزش زبان ایرانمهر

شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۵۰ ق.ظ

موسسه زبان ایرانمهر در تلاش است تا آموزش زبان به تجربه ای لذت بخش برای شما عزیزان تبدیل شود.

معرفی دوره های آموزش زبان ایرانمهر

به جرأت می توان موسسه زبان ایرانمهر را از معدود موسساتی دانست که دوره ای جداگانه برای رده سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان اختصاص داده است و این امر به نوبه خود مزیت های زیر را به همراه دارد:

بهبود استاندارد های آموزشی متناسب با رده های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان

هدفمندتر بودن منابع آموزشی جهت یادگیری با کیفیت بالا
استفاده از کتب مخصوص در دوره های کودکان، نوجوانان و بزرگسالان
همکاری با اساتید مجرب در دوره های کودکان، نوجوانان و بزرگسالان با توجه به نیازهای سنی و روحی
برنامه ریزی درسی با توجه به شرایط کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در سال تحصیلی و در نظر گرفتن برنامه های تحصیلی در مدرسه

دوره های زبان انگلیسی ویژه کودکان

مجموعه Family and Friends یکی از کامل ترین مجموعه های آموزش زبان انگلیسی ویژه کودکان است. این مجموعه آموزشی، جنبه های گرامر، لغت و تلفظ را به همراه آموزش تمامی مهارت های انگلیسی تقویت می کند. مجموعه Family and Friends در موسسه زبان ایرانمهر جهت تدریس زبان به کودکان استفاده می شود. این مجموعه دارای ۷ سطح کامل است. هر کتاب دارای ۱۵ درس است که به ۵ بخش ۳ درسی تقسیم شده است. بعد از اتمام هر بخش، خلاصه ای از ۳ درس وجود دارد که مروری مفید برای زبان آموز است. همچنین خلاصه تمامی نکات گرامری به همراه تمرین های مربوطه در انتهای کتاب گردآوری شده است. مهارت خواندن (Reading) به نحوی بارز و مفید در پایان کتاب ها آموزش داده می شود. از ویژگی های برجسته این مجموعه، آوا شناسی و تلفظ منحصر به فرد و آزمون های جامع آن است.

دوره های زبان انگلیسی ویژه نوجوانان

زبان آموزان نوجوان پس از اتمام دوره های Got it و PET در موسسه زبان ایرانمهر، برای گذراندن دوره های فوق متوسطه و پیشرفته، وارد سیستم آموزشی (American English File (SECOND EDITION می‌شوند. این دوره ها به صورت ترمیک، دو روز در هفته و یک جلسه در هر روز برگزار می گردد.

با توجه به متفاوت بودن سطح دانش و همچنین سرعت زبان آموزی در دوره های سنی مختلف، واحدهای آموزشگاه زبان ایرانمهر به طور یکپارچه با برگزاری کلاس های تخصصی مکالمه پیشرفته (بر پایه روش آموزشی American English File) صرفا برای گروه سنی نوجوانان در تلاش است تا برترین کیفیت آموزشی را در کلاس فراهم آورد. از این رو با وجود یکی بودن کتب درسی نوجوانان و بزرگسالان بسته به شرایط سنی و ... در این دوره های پیشرفته، نوجوانان در بستری کاملا متناسب با شرایط سنی و همچنین تکامل ذهنی خود به زبان آموزی خواهند پرداخت.

اصلی ترین هدف در این نوع از دوره ها تسلط نوجوانان بر تمامی مهارت های زبان انگلیسی، به خصوص مهارت SPEAKING است و انتخاب سری کتاب های AMERICAN ENGLISH FILE ما را در رسیدن به این مهم یاری می کند.

بعد از پشت سر گذاشتن این دوره با موفقیت کامل، زبان آموزان می توانند بر اساس نیاز شخصی و یا سلیقه خود برای تکمیل مهارت ها و یا دسترسی به مدرکی معتبر برای ورود به یکی از دوره های Advanced، IELTS،TOEFL ، FCE و یا دیگر دوره های مشابه اقدام کنند.

دوره های زبان انگلیسی ویژه بزرگسالان

مجموعه کتاب‌های AMERICAN ENGHLISH FILE  در زمره به روز ترین منابع آموزشی زبان انگلیسی و در رتبه بندی کتب موجود، رتبه اول را دارا هستند و در شش سطح از مبتدی تا فوق پیشرفته در انتشارات دانشگاه آکسفورد چاپ شده اند. به خاطر تاکید این روش آموزشی بر همه مهارت‌های زبانی به طور کامل و همچنین تاکید فوق برنامه بر مهارت مکالمه، با استفاده از این کتب در مهارت های زبان آموزان پیشرفت غیر قابل وصفی ایجاد خواهد شد. کتاب های کار در کلاس، کار در منزل، سی دی های صوتی و فیلم های آموزشی در این مجموعه، زبان آموزان را برای رسیدن به مقصد نهایی خود کمک می کنند.

دوره های بحث آزاد (FREE DISCUSSION)

این دوره متناسب زبان آموزان سطوح متوسط به بالاست که بیشتر به تقویت مهارت مکالمه نیاز دارند و یا به هدف ضعیف نشدن سطح زبان خود علاقمند به حضور در محیط مناسب هستند . این دوره ها به صورت ترم های 10 جلسه ای (یک روز در هفته و دو جلسه در هر روز)  برگزار می شود و هر ترم پنج هفته خواهد بود.

سایر دوره های آموزشی ایرانمهر

کلیه دوره های آموزش زبان اسپانیایی، آموزش زبان آلمانی، آموزش زبان فرانسه و آموزش زبان ترکی برای رده سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان به صورت خصوصی برگزار می گردد؛ تعداد جلسات در هفته و نحوه برگزاری آن ها بر اساس توافق دو جانبه موسسه زبان ایرانمهر و زبان آموز صورت می پذیرد. در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام، با نزدیکترین شعبه موسسه زبان ایرانمهر تماس حاصل فرمایید.

موسسه زبان ایرانمهر در تلاش است تا آموزش زبان  به تجربه ای لذت بخش برای شما عزیزان تبدیل شود.

منبع: خبرگزاری فارس

  • sahar62 heidari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی